vrijdag 8 oktober 2010

Het alledaagse...

Soundtrack bij deze dag...



Geluk zit 'm in kleine dingen. De leuke reacties na de kookles gisteren in 't wereldhuis, de zon die schijn, het feit dat ik nooit meer een sok kwijt zal zijn, de reacties op de artikels in de kranten over onze letsgroep, en 't feit dat onze auto vandaag voor het eerst met een ander op schok is.
En misschien zelfs het feit dat de mensen van wie dat te verwachten viel, meewarig het hoofd schudden en met de ogen draaien als ze over bovenstaande dingen en mijn enthousiasme daarrond horen. Het raakt me niet en het is zelfs een bevestiging, waar ik vrede mee neem.

Al zit er een krak op de plaat... i do not worry... er is altijd een reden om te zingen....



6 opmerkingen:

Maman Verte zei

nooit meer een sok kwijt...hoe doe je dat?? Ik vermoed dat we hier sokkenverslindende kabouters hebben rondlopen.... ;-)
En geniet maar verder! TLeven is te mooi en té kort om er treurig bij te lopen.
Maar dat hebben die meewarig hoofdschuddende mensen nog niet door;-)
veel liefs
Maman Verte

Kimmie zei

:o)

Roelien zei

Je komt steeds dichter bij jezelf en dat is zo puur en mooi!!!!

Kelly zei

Ik ben tijdens mijn middagpauze al yofu en kokosmelk gaan kopen ;) Ik kijk al uit naar het moment waarop ik met mijn biomango (als ze er hebben, duim duim!) morgenochtend thuis zal komen... Dat wordt gegarandeerd genieten!

En nog eens bedankt, 't was een fijne avond.

En tsss, die hoofdschuddende en ogendraaiende mensen, ik zou er bijna medelijden mee krijgen...

Mammalien zei

En zo is het maar net.

tijdtussendoor zei

Ik kan je niet anders dan gelijk geven ;)