dinsdag 9 november 2010

Boeha

Gisteren hing ik een rookmelder op. Handig als ik door een oorverdrovend gepiep gewaarschuwd wordt als ik de ukkepukken zou moeten evacueren bij je-weet-maar-nooit situaties.

Intussen kregen we - totaal losstaand daarvan- dus stroompannes en werd de mogelijke kortsluiting nog niet gevonden.

En nu komt de aap uit de mouw en de kat op de koord: vanmiddag toen ik aan het koken was, kwam er een gepiep van jewelste 'ergens vandaan'. Een toch wel lichte paniek maakte zich van mij meester. Rookalarm! Vluchten!

Tot bleek dat het gewoon de batterij van mijn nieuwe tweedehandse laptopje was die plat ging gaan (bij gebrek aan stroom dus)
De terugslag van de adrenaline- opstoot maakt mijn lijf wat tam.

Maar dat is een probleem dat makkelijk op te lossen valt met een overdosis chocolade :)
(as if I need an excuse aha)

1 opmerking:

Mammalien zei

Haha.Nou neem maar een stuk chocola hoor!