vrijdag 12 november 2010

Sweet dreams

De nacht was veel te kort, maar zalig. Mijn ogen plakken nog toe terwijl de voormiddag al in vergevorderde staat is, en daarachter nog een zweem van gelukkige zaligheid drijft van ne veel te schonen droom die in mijn vel is blijven hangen.
Dat gevoel mag nog even blijven, want hoewel deze dag ergens voorbestemd was om met één hand op de piano wat zachte riedeltjes te spelen terwijl ik naar buiten tuur door een beregend raam en me koester aan het vuur dat herfststormen trotseert, is dit gewoon een werkdag. En droomdagen nemen toch de scherpste randjes af van het kinderlijk rumoer, hoewel ze wat schrik hebben van de realiteit en de voorzichtige mix van beide.


Mijn gedachten dwalen af, want wat ik eigenlijk wou schrijven is dat ik het boek van Verhulst aan Kelly zal doorgeven. Ik had het ieder van u gegund, uiteraard, maar zij heeft nu nog voor ontvangst al te kennen gegeven dat ze het zal doorgeven, en dat was een beetje de bedoeling. Niet getreurd, mijn boekenkast herbergt nog meer moois dat ik graag met de wereld wil delen, dus... wie weet...
Momenteel ligt "zijde" van Alessandro Barrico op mijn nachttafel, bijna uitgelezen. Ook zo'n schoontje. Laat maar weten als het je iets zegt om het te ontvangen. Deze keer is het simpelweg gewoon voor de eerste.




6 opmerkingen:

Aritha Vermeulen zei

Ik wil hem graag. Maar dat zal je heel wat porto kosten. Als een Belgisch blogger na mij komt kies je haar maar.

plukdedagsandra zei

Fantastische song natuurlijk.
En heel fijn dat dat boek gewoon gaat doorgegeven worden nu.

Roelien zei

Wat een heerlijke song!

Kelly zei

Woehoew! :)

Ik zal kunnen relaxen binnen x tijd, merci merci! En ook merci om dit in gang te zetten, ik word er zowaar vrolijk en al van, door het uitkijken naar het boek, en ook door het zo nog eens overwegen aan wie ik het zal doorgeven en hoe en bla bla - je leest er nog over ;)

tijdtussendoor zei

Heerlijk om deze song nog eens te horen!

marion zei

geweldige muziek........

maar je achtergrondmuziekje klinkt erdoor....
jammer..........

verder leuke blog kom nu via via hier maar kom zeker eens terug