donderdag 13 januari 2011

Ce que je veux....

Mijn hart is al in lentemodus, vooral na het horen van riedeltjes als dit. En hoe waar dat is :-)

De tijd vliegt.
Het is hier stillekes tegenwoordig. De onthaalkindjes worden allemaal in een ander nest gesoigneerd. Ik ben zelf nog op zoek naar werk (en mijzelf, haha)
Ik weet wat gedaan... eerst nog wat grote kuis houden. Binnenkort helemaal klaar om fris weer te beginnen aan een nieuw hoofdstuk.

Ik mis ze wel, mijn kleine pateekes. Al kan ik ook wel genieten van de herwonnen stilte in huis. Dat is echt al jaren geleden. Het voelt raar en goed, maar soms ook een beetje leeg.

Dit blog lijkt ook een beetje (te?) stil. Dat is enkel omdat de dagen te kort zijn. Maar naar 't schijnt zijn ze wel weer aan het lengen. Er is dus nog hoop, zeker als je dansend door het leven gaat...

5 opmerkingen:

Kelly zei

Ik ben binnenkort ook (opnieuw) werkloos... En ik weet wel ongeveer wat ik wil doen, maar goh, 't is niet gemakkelijk om in een motivatiebrief uit te drukken hoe erg graag je ergens wil werken, vind ik.

Maar allez, ik zal ook wel weten wat gedaan, zo in de tussenperiode :) Om te beginnen een haakzakje voor jou maken ;)

Geniet nog van je vrije tijd en succes met de zoektocht naar werk he. En tot zondag, dat ook :)

Roelien zei

Ah zo echt januari dit, vind ik. Stil in huis en zoekende naar, ja, naar van alles eigenlijk. Koud en donker, het is een overgangstijd naar iets nieuws denk ik!

Theresia zei

En heel stilletjes komen dan ook de lentekriebels en elke dag een beetje meer zon.
Wat heb je trouwens leuke Vlaamse uitdrukkingen :-)

Nicole zei

Ik kan me voorstellen dat het eerst even wennen is. Maar die leegte kun je ook zien als ruimte!

tijdtussendoor zei

Het zal vast een hele verandering zijn. Geef jezelf maar de tijd om eraan te wennen!