zondag 6 februari 2011

Ons Kelly....

Een paar jaar geleden volgde ik een aantal cursussen oosterse dans/buikdans. Recent begon het weer te kriebelen om daar opnieuw iets mee te doen. Ik plaatste via LETS een oproepje en daar werd gehoor aan gegeven... door een medeblogster nog wel.

En azo komt het dat we binnenkort gaan shaken, tribal fusion buikdans nog wel.
Als je zin hebt om mee te doen, kom gerust af. Het is niet noodzakelijk dat je al lid bent van LETS, bedoeling is om er samen een leuke (en leerrijke en actieve en....) middag van te maken op zaterdag 26 februari in de Brug in Aalst. Laat maar iets weten of nodig jezelf en anderen uit.

2 opmerkingen:

Celestine zei

Waarom ligt Aalst niet in de Kempen? Al was het maar voor die goede LETS-groep! Ik ben nog te jong en te ongedreven om er zelf één te beginnen met verschillende mensen (had er al naar geïnformeerd). ;)

plukdedagsandra zei

Ik dans supergraag en ondertussen is het jaaaaaaaaaren geleden dat ik zelfs nog gedanst heb (tenzij in mijn eigen huis natuurlijk). Héél interessant is dit. Ik denk er even over na.