dinsdag 8 februari 2011

zonnewintermorgen....



9 opmerkingen:

Maman Verte zei

woon jij dààààr? Wat prachtig zeg. Ik heb ook genoten van de ochtend hier, in meer stedelijk gebied. En straks een eindje fietsen sé!
veel liefs
MV

**Sabine** zei

Deze foto's heb ik genomen in onze straat ja. Het lijkt rustig he (en dat is het ook wel) maar dit is zoals steeds maar een deel van de realiteit ;-)

Kelly zei

Prachtig! Vooral die laatste :) Ik sla ze op - een mooie fotoherinnering aan mijn 23e verjaardag :) Zelf trok ik enkel foto's van mijn cupcakes :p

Katrien zei

Wat een sprookje!
Hoewel ik echt al wel in de lente geloof, die winter mag van mij wel stoppen ;-)

plukdedagsandra zei

Wat een prachtige foto's heb je genomen. Jij kijkt veel verder...

Theresia zei

Wat een mooie foto's! Prachtig licht.

Aritha zei

Wat mooi! Ik genoot er even van!

tijdtussendoor zei

Prachtig!

moeke Vera zei

Wat kan jij al dat moois prachtig vastleggen !!!