maandag 7 maart 2011

Back

Ohla,
Ik moet hier constateren dat ik al bijna een maand niets gepubliceerd heb. Maar zo gaat dat als je wil schrijven over je manier van leven.... Niet dat het hier één grote leegte en stilte is, wel integendeel. Ik ben met duizendenéén dingen tegelijk bezig. Kooklessen geven bijvoorbeeld, werk zoeken, de kindjes entertainen, manden en ander schoon gerief leren vlechten, buikdansen, potjes draaien, mijn tuin onderhouden, letsen en eindeloos veel goeie gesprekken voeren met de vriendinnen.
Het is eigenlijk zoveel dat ik niet eens zou weten waar ik moet beginnen.

Het meest publieke feit is dat er in het EVAmagazine een artikel en een recensie van mijn hand staan... Er werd dus wel degelijk nog geschreven, ook al was het hier op blog stilletjes. Er is in het interessantste kwartaalblad van de lage landen namelijk een nieuwe rubriek 'veggie voor spruitjes', waar ik dus voor schrijf. Heb je nog geen abonnement... zonde. Rept u! (de eerlijkheid gebied mij wel op te biechten dat ik voor dit project de mentale en literaire steun krijg van een heel toffe madam/ co-auteur)


En je hebt het misschien al gemerkt maar de dagen worden weer langer, de zon warmt  de tuintjes op, dus daar is ook nog werk aan de winkel. Veel werk aan de winkel in mijn geval. Dingen bedenken en plannen in mijn hoofd gaat namelijk sneller dan het uitvoeren, dat laatste zal een meerjarenplan worden. Maar toch, ook daar wil ik mij op smijten. Hopelijk een heel schone oogst van groenten en fruit binnenkort, maar uiteindelijk is het ook het plezier van in de aarde wroeten, de buitenlucht inademen en het vormgeven die me al veel voldoening geven.

Daarnaast zijn we met de letskern ook bezig aan het plannen voor een leuk feest op 9 april hier in Lebbeke (iedereen welkom trouwens) en komt men morgen filmen van de regionale TV, voor een programma over duurzaamheid. (ben heel curieus wat dat gaat geven)

Echt stilzitten doen we dus niet. Soms een beetje weinig misschien zelfs ;-)

6 opmerkingen:

Stien zei

Ben benieuwd, de Eva ligt hier nog op mijn te-lezen-stapeltje, ik ga er morgenavond eens in neuzen zie!

Kelly zei

Ook hier nog veel werk in de tuin! Maar alles op zijn tijd he :)
Eigenlijk was ik nogal op de hoogte van al je bezigheden, maar 't is toch plezant om het hier nog eens allemaal samengevat te lezen :)
't Leven kan toch plezant zijn he :D

Roelien zei

Wat leuk joh, dat tijdschrift!
Enw at ben je met lekker veel dingen bezig, heel positief, groet ROelien

Mengelmoes zei

Je bent een bezige bij. Altijd bezig met schone dingen. Je blijft maar inspireren. En mij niet alleen :).

Maman Verte zei

leuk om terug een logje van je te lezen!!!
Veel liefs
MV

tijdtussendoor zei

Stilzitten kan ik me bij jou ook niet voorstellen ;)